JellyPages.com

Monday, January 4, 2010

Mengeluh saja..

Haiii,hmmm...mengeluh lagi aku nie!!
Mungkinkah aku mengeluh sbb penat berlari,bersenamrobik @ yg sewaktu dgnnya?
jwpnnya...TIDAK!!

Aku mengeluh sbb :

1) aku x larat bwk bdn nie,rs mcm semakin tembam!! Gemukkah aku?! Ohhh,TIDAKKKKK...!!

2) aku penat baru lepas mkn..

3) aku pening sbb lum blh buat keja cam besa,fhm2 la awai2 thn nie bajet lum masuk lagi
xdaklah bz mcm selalu

4) aku jd pemalaih bila dok dlm ekon yg sejuk bangat nie

5) gaji lmbt lg daaa...

6) aku baru terlepas peluang nak join nangis contest by mummy ariq. oleh yg demikian akan ku
contestkan sendiri di blog aku wajah anak2 aku bila menangis.. (jap gi n3 lepas nie yea?!!)

kalau ikutkan aku,byk lagi nak disenaraihitamkan sbb2 aku mengeluh!! Tp,cukuplah sekadar ini... mengeluh nie x elok kan?! aku post n3 nie supaya org lain x jd mcm aku yg asik mengeluh.. x baik utk kesihatan & minda.. oraittt!!

No comments:

Post a Comment